Pages

29 Nisan 2012 Pazar

Yine Project 10 Pan Yapacam :'(

Merhaba
Yine project 10 pan yapacağım çünkü maddi durumum işe girince düzelecek, kesin olarak anladım bunu. İşe girme tarihim de en iyi ihtimalle Kasım :)
Ojemparfumum blogunun sahibi project 10 pan'i biraz değiştirmiş ve çok iyi yapmış. Onun project 10 pan'i şöyle
- Project 10 pan'a koyduğu ürünler bitene kadar o tür ürünlerden almıyor. Yani mesela allık varsa project pan'de allık almıyor gibi.
Bana da mantıklı geldi. Zaten elimdeki parfümleri bitirip bundan sonra tek bir parfüm kullanmayı düşünüyordum. Parfümlerin yanına bir süre ihtiyacım olmayacak bir kaç şey daha ekledim. Project 10 Pan ürünlerim şunlar :
Parfümler:
Açık pembe şişeli olan Avon'dan Secret Fantasy parfümü %75'i duruyor. (50 ml) (Bitti)
Mor kapaklı olan Watsons'dan aldığım Last Dance parfümü %95'i duruyor. (100 ml) (Bitti)
Üzerinde Minnie olan A101'den aldığım 12ml'lik bir parfüm (ki içinde 2 kullanımlık kaldı) (Bitti)
Rimeller:
Markaları okunuyor zaten. ColorTrend kahverengi diğerleri siyah. Bitecekler :)
Dudak Nemlendirici:
Color Me'nin %60'ı  Isana'nın da % 95'i duruyor. Bitmeliler.
Yüz Yıkama Jeli:
Garnier 150ml. ve henüz hiç kullanılmadı.
Rival De Loop 50ml. yarısı duruyor. (Bitti)
Saç Kremleri:
İpek Saç Kremi 700 ml. (200 - 250 ml var içinde)
Avon Naturals Saç Maskesi 200ml. (Hiç kullanılmadı)
Allık:
Markası Racine Colours diye birşey. Kendisini çok sevdiğim için tekrar almak istiyorum ama bulamıyorum hiçbir yerde. İnternette bile bulamadım düşünün artık :S
Gözüm sürekli allıklarda. Bu olmasa başka birşey alacağım. Bunu önlemek için bu allık burda. Yoksa bitince üzülürüm :( Biraz da mutlu olurum ama :)
Oje:
Aslında çok oje alan yada kullanan biri değilim. Bunu buraya koyma amacım bir ürün daha bitsin kalabalık azalsın. Haftaya görümcemin düğünü var, Haziran'da başka bir düğün daha var. Düğünlerde sürüp bitirmeyi düşünüyorum. Yarısı duruyor şişenin. Numarası da 516. (Bitti)

Baya uzun süreli bir project pan olacak ama alışveriş tamamen kısıtlı olmadığı için çok da sıkmayacak diye düşünüyorum. Kısmet :)

NOT: Bu bitirme ödevi gerçekten bitmiyor. İçim sıkıldı :(

0 yorum:

Yorum Gönder