Pages

5 Nisan 2012 Perşembe

Alışveriş 6

Merhaba
Bu Avon siparişini Project 10 Pan'a başlamadan önce vermiştim. Elime ulaşalı yaklaşık 1 hafta oluyor ama ben yoğunluktan dolayı bir türlü yazamadım.
1- Secret Fantasy Parfüm: Ne kadar parfüm alırsam alayım hiçbiri tam olarak içime sinmiyor. Hiçbirini beğenemiyorum. Henüz 1kere kullandım. Tüm Avon parfümleri gibi kokusu güzel ama kalıcı değil.
2- ClearSkin Soyulabilen Maske: Benim cildime çok iyi geliyor. 2 tane aldım biri bana biri size. Çekilişimde bu maske de var. Sizin de denemeniz için :)
3- ColorTrend Kahverengi Maskara: İşte buna bayıldım. 3-4 kere kullanmışımdır geldiğinden beri. Bir kampanyasını denk getirirsem 2-3 tane daha alacağım. Project Pan falan dinlemem. Ucuzlamış görürsem alırım:)) Şimdiden söyleyeyim :)) 
Aşağıdaki fotoğrafta hem rengi hem de fırçasının şekli görünüyor
4-Arko Traş Kolonyası: Bunu da nişanlıma aldım Carrefour'dan. Ben bunun kokusuna bayılıyorum :))
                                                Project 10 Pan'deyken hediye almak serbest :)

0 yorum:

Yorum Gönder