Pages

23 Nisan 2012 Pazartesi

Project 10 Pan'i Bozdum :(

Merhaba
Project 10 Pan'i bozdum çünkü alışveriş yaptım. Neden yaptın derseniz çok geçerli nedenlerim var :)))
1-Bitirme ödevim bir türlü bitmiyor.
2-Bu yüzden kpss'ye de çalışamıyorum.
3-Ayrıca da hepsi çok yakınım olmak üzere 3 kişinin düğünü var ve ben bu düğünlere mutlulukla değil bu sıkıntılarla gideceğim :(((
4- A101'de indirim vardı :D
Project 10 Pan ürünlerim kalemlerdi hatırlarsınız :)
P10P'de ne alemdesin derseniz 4 kalem bitirdim ve 2 tane açacak attım :)
Zaten bu project pan'dan sıkılmıştım ve hazır bozmuşken tamamen bitiriyorum. Ama kalemleri bitirmeye çalışacağım yine de. Çünkü gerçekten kalabalık yapıyorlar. Etrafımda kullanmadığım bir şey görmek istemiyorum. Bu yüzden kalemler bitecekler :):):):)

Bu kaydın ana fikri: Siz böyle yapmayın. Bitirin project panlerinizi :)))

0 yorum:

Yorum Gönder