Pages

12 Nisan 2012 Perşembe

Avon Secret Fantasy Parfümü

Merhaba
Daha önce de söylemiştim. Bu aralar hiç bir parfüm tam olarak içime sinmiyor. Bu son aldığım parfüm.
- Secret Fantasy adı. Şişesi çok tatlı. Ama kapağı yok :( Yanlışla basılıp çantaya dağılma olasılığı çok yüksek kapaksız parfümlerde. Ama bu parfümde metal yıldızlı kelepçe ile bunu önlemişler. Hem de parfüm için hoş bir aksesuar olmuş :) 
- Kokusu güzel. Şekerli ve sanki portakallı gibi :P Üşenmedim gittim baktım meyveli ve çiçeksi bir kokuymuş :D Benim dediğimle ilgisi yok :)
- Tüm Avon parfümleri gibi kalıcı değil. Yarım saat sonra uçuyor :(

Sonuç olarak bu da içime sinmedi :(

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu parfüme bayılıyorum.Bence de şekerli ve portakallı kokuyor :) . Ama bence kokusu kalıcı ya da ben çok bol sıktığım için kalıcı oluyor bilemiyorum.Ayrıca anısı vardır bende ah ahh :) Sevgilimle ilk buluştuğumda sıkmıştım..O da bayılmıştı kokusuna..

Yorum Gönder