Pages

23 Nisan 2012 Pazartesi

Alışveriş - 7

Merhaba
Alışveriş yaptım yine en ucuzlarından :)) Ucuz bir şey görünce dayanamıyorum.Bunu kesin olarak anladım artık.
A101 Alışverişim:
Mini Koku :)  (ki kendisi çürük çilek kokulu)
Golden Rose Rimel
Golden Rose Ruj
 Rujun rengi
Fırçası
Nişanlımın Hediyeleri:
Yeşil She'nin parfümüne ve vücut losyonuna bayılıyordum. Nişanlım da bunu biliyor. Hatta bu vücut losyonlarını bayağı bir aramıştı. Artık bunlar tekli olarak ve 2 TL'ye satılıyorlar. Bulmuşken 2 tane aldı bana :)
Allığı da ben attım sepete :) Markası Stacy. Çok renk vermiyor. Ama zaten yazın sıcaktan dolayı yüzünüzde hiç makyaj kalmıyor. İyi bir allığım aksa üzülürüm ama bu akınca üzülmem. Kendisi yazlık allığım yani.
Avon:
 Kabın şirinliğine bayıldım :)
 Rujun şekline bayıldım :)
Aslında katalogda görülen bordo gibi renkti. Ama bu bildiğiniz pembe :) Ama yine de ben bayıldım bu ruja :) Geldiğinden beri sadece bu ruju sürüyorum. Bayıldım bayıldım :) 

2 yorum:

kitten dedi ki...

ben de bu rujun chocolate kiss olanından aldım(:

burcu dedi ki...

avon'un çok seveni yok ama ben seviyorum. Özellikle bu colortrend rujlarına bayılıyorum :))

Yorum Gönder