Pages

28 Ocak 2012 Cumartesi

Slip Into Roll On

Merhaba
Bu roll on, Slip Into parfümü ve deodorantı set halinde hediye gelmişlerdi. Parfümü güzeldi,kullanıp bitirdim. Deodorant kullanmadığım için yengeme verdim. Sonunda elimde sadece bu kaldı. Aslında bunu kullanmak istemiyordum ama para biriktirmeye çalıştığım için yeni roll on alacağıma kullanayım dedim. Hem zaten kış mevsimindeyiz, çok terlemiyoruz yeter bu dedim. Demez olaydım. İğrenç bir ürün. Bir kere kokusu yok. İkincisi kaşındırıyor. Üçüncüsü de kuruyunca toz toz dökülüyor. Tek iyi yanı kıyafetlerde leke bırakmıyor olması. Buna para vereceğiniz parayla gidip bir çocuğa çukulata alın. Hem çocuk sevinsin hem siz. (Biliyorum çikolata diye yazılıyor ama ben böyle demeyi ve yazmayı seviyorum.)

Ne kadar kaldığını görmek için ambalajını yırttım. 

Bu da orjinal görüntüsü (google görseller sağolsun :)  )

0 yorum:

Yorum Gönder