Pages

14 Ocak 2012 Cumartesi

Cecile Aydınlatıcı

Merhaba
Bu aydınlatıcıyı (ben buna göz altı kapatıcısı diyorum) alalı 1.5 yıl olmuştur. İlk makyaj malzemelerimden diyebilirim kendisi için. Yaklaşık 10 yıldır gözlük kullanıyorum ve biliyorsunuz ki gözlükler göz altını çöktürürler.
Haliyle benim göz altlarım da hayli çökük ve koyu. Bu yüzden makyajla hiç mi hiç ilgim olmadığı zaman bile göz altımı kapatacak bir ürün arıyordum. Bir mağazaya girip böyle bir ürünleri olup olmadığını sordum ve mağazada çalışan kız bana bunu verdi. O zaman 16 TL vermiştim buna. Hatta verdiğim para için üzülmüştüm ama hala kullandığım için o paraya değer diyorum şimdi.
Biraz cıvık ve yağlı bir ürün. Geçen sene haftada 6 gün kullanıyordum ve gözlerimin kenarlarında küçük küçük yağ bezeleri çıktı. Açıkçası bu ürün yüzünden çıktığını anlamamıştım. Ürünü kullanmayı bırakınca yağ bezeleri de 2-3 ay içinde söndü ve ben sonunda ürünün yağ bezelerine sebep olduğunu anladım. 1-2 aydır tekrar kullanmaya başladım ama sık kullanmadığım için artık yağ bezesi yapmıyor. Bu arada bendeki numarası 04.
İlk ürünlerimden biriydi. Sırf bu yüzden bile bu ürünü seviyorum derim.

Kapağını açtığımızda görüntü bu.

Altını çeviriyoruz (Ruj gibi aynı) ve ürün çıkıyor.

0 yorum:

Yorum Gönder