Pages

9 Ocak 2012 Pazartesi

Bitenler - 5

Merhaba

Bugün 9 Ocak.Yani benim bitenler günüm :) E hadi başlayalım...
1-Rexona Oxygen Roll-on (50 ml) : Bunun yazısını yakın bir zamanda yazacağım ama leke bırakması dışında iyi bir ürün. Bundan kaç tane kullandığımı bilmiyorum. Ama leke bırakmasından bıktığım için artık başka şeyler deneyeceğim.(Hatta yazdım :D )
2-BC Saça Nem Yükleme Kürü (50 ml): Yazısı burda
3-Lady Reşan's Parfüm (100 ml) : Bunu da oda parfümü olarak kullanıyordum ama pompası bozuldu. O yüzden dibinde az kalan parfümü kullanamayacağım ve atıyorum.
4-Sensodyne ProNamel Diş Macunu (75 ml) : Hassas dişler dediği için almıştım. Güzel temizliyor ona lafım yok ama hiç beyazlatmıyor. Şimdi baktım; beyazlatma gibi bir vaadi de yokmuş :):)
5-Explode Parfüm (100 ml): Aslında kokusu güzeldi. Ama 10 dk bile kalmaz mı bir koku insanın üstünde? Bu saçma parfüm kalmıyordu. Yine de evde olduğum günler sıktım ve yarıya kadar kullandım. Diğer yarısını da oda parfüm olarak kullanıp bitirdim.
6-Little Black Dress (30 ml): Bu koku da çok kalıcı değildi. Kötü bir parfüm diyemem ama güzel de demeye dilim varmaz. Yine de kullanıp bitirdim.
7-Avon Care El ve Tırnak Kremi(125 ml): Normal bir krem işte. Çok bir şey beklememek lazım. Ama tırnakları sertleştiriyor gibi geldi bana.
8- 4 adet Avon Parfümleri Tester'ları: Bunları da evde olduğum günler kulladım. Avon parfümlerinin kokusu genel olarak güzel. Ama kalıcı değiller.
9- 1 adet Aplikatör: Kendinden geçmiş, ölmüş, bitmiş bir aplikatör. Attım gitti :)

2 yorum:

Ezgi dedi ki...

Burcu merhabaaa blogunla yeni tanıştm ne güzel yazmışsın bisürü ürün bitiriyosun ben project pan yapmadan btiremiyorum malesef ya:(
Kozmetik Dosyasını takip ettiğin için teşekkür ederim daha çok kişiye ulaşmak istiyorsan twittera katıl ve diğer bloggerları ekle yavaş yavaş yol almaya başlarsın benden ufak bir öneri sevgiler...

burcu dedi ki...

hoşgeldin ezgi :)
desteğin için çok teşekkür ederim. twitterda varım zaten hatta orda da takipçinim :D:D
ordaki ismim burayburcu :))

Yorum Gönder