Pages

18 Ocak 2012 Çarşamba

Alışveriş 2

Merhaba
Korkmayın project pan'imi bozmadım. Bu alışverişi yapalı yaklaşık 2 hafta oluyor. Okulu uzattığımı öğrendiğim gün yaptığım can sıkıntısı alışverişi.
She'nin bu parfümüne bayılıyordum zaten. Bir de içinden ikili göz farı çıktı ki beni kendine iyice aşık etti She. Nivea'nın bu sabununu da her yerde gördüğümden, merakımdan aldım. Kullanmaya başladım ama kesinlikle beğenmedim. Daha doğrusu bir özelliği yok. Daha sonra ayrıntılı bir şekilde yazacağım bu sabunu.
Rexona Cotton Roll on'u bu akşam aldım. Project Pan yazımda kullandığım roll on bitince alacağım demiştim ama o bitince hemen gidip alamayacağım için roll on'suz da dışarı çıkamayacağım için önceden almaya karar verdim. Hatta bu roll on'u alırken yanda allık hediyeli She parfümü gördüm ama almadım :'( Gözüm kaldı valla.

Aslında bu kadar az ürün varken alışveriş yazısı yazmazdım ama 2 ay boyunca hiç bir şey almayacağım için yazdım. 2 ay sonra yazsaydım bitmiş ürünlerin alışverişini yazmış olacaktım. O da saçma geldi bana. O yüzden az ürünlü ama vaktinde bir alışveriş yazısı yazdım.

2 yorum:

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

nivea sabunu seneler önce almıştım ben de rezalet bişey hiç özelliği yok zaten 50 kuruş mu 90 kuruş mu öyle bir fiyata satılıyor
üzerinde de yüzünüzü ipek gibi yapar vs vs yazıyodu sanırım

burcu dedi ki...

1.5 TL'ye aldım ben carrefourdan. yüzüme değil de banyoda kullanıyorum. ama hiç bir özelliği yok. çilekli dondurma gibi kokuyor (ki bence iyi bir şey değil böyle kokması) ve hiç kalıcı değil. Saçma sapan bir sabun yani.

Yorum Gönder