Pages

6 Ocak 2012 Cuma

Hayatımın Parfümü

Merhaba
Ben imza koku olayını destekleyenlerdenim. Yani insanlar benim parfümümün kokusunu duydukları an akılarına ben gelmeliyim diyenlerdenim. Lise ikiden beri (yani 8 yıl boyunca!) doldurma Burberry Weekend kullandım. Ama sonra bir gün nedense çok sıkıldım o kokudan ve başka parfüm arayışlarına girdim. Bu arayışım tam bir yıl sürdü. O bir yılda kullandığım ürünler:
Citrus Bene Fresh: Teyzemi otogara yolculamaya gittiğimizde kendi kullandığı parfümü çantasından çıkardı ve bana verdi. Temiz bir koku, tam yazlık. Aslında herhangi bir yerde görsem tekrar alırım çok çok güzeldi çünkü.
Wish of Smile : Nişanlımın kuzeni hediye etmişti. Bu da güzeldi ama nedense bir daha almak istemedim. Bir de ismi çok güze di mi? :):):)
Ice Sheers : Nişanlımın teyzesinin hediyesiydi. Bu da güzeldi ve tam yazlıktı. Kaç ml olduğunu hatırlamıyorum ama az olduğunu hatırlıyorum.
Slip Into : Nişan bohçasıyla gelmişti. Bunu da beğenerek kullandım. 50 ml idi. Doya doya kullandım.
Little Black Dress : Bu kokuyu hep çok beğenmişimdir. Ama nedense benim tenimle birlikte oluşturduğu koku benim beklediğim güzellikte bir koku değildi. Hatta şurda uzun uzun bahsettim bu kokudan ve yarattığı hayal kırıklığından.
She (is Sweet): İşte hayatımın parfümü de bu. Bir ara bloglarda She parfümlerinden sıkça söz ediliyordu.Ben de o sıralarda merak edip Rossmann'a gittim. Önce mavisini kokladım ve beğenmedim. Sonra She is Sweet yazısını görünce yeşili kokladım ve kokladığım en güzel kokuydu. Diğerlerini koklamadım bile. Şu an da elimde bir tam bir yarım şişe She var. Alışverişe gidince tekrar alacağım. Hatta hayatımın sonuna kadar bu parfümü alacağım.
Tenimle oluşturduğu koku da muhteşem. Ayrıca kalıcılığı da çok iyi. Sabah sıkıp evden çıkıyorum. Akşam eve döndüğümde hala kokuyor. Aynı parfümün vücut losyonunu da kulladım. Muhteşemdi. Hem yapısı hem kokusu süperdi. Kalpli kutusunu sevmeyen yoktur zaten :D  20-22 TL için performansı süper bence.

İşte hayatımın parfümü She is Sweet... (Son aldığım She'den 2'li göz farı çıkınca bir kez daha aşık oldum She'ye <3 )

0 yorum:

Yorum Gönder