Pages

28 Ocak 2012 Cumartesi

Mim :)

Merhaba
Bu benim ilk mimim :) Tabiki Ezgimden :) Mimden önce size çok kısacık Ezgiden bahsetmek istiyorum (ki çoğunuz tanıyorsunuz zaten.) Ezgi bu dünyadaki en tatlı, en yardımsever, en iyi insanlardan biri. Hani masallardaki iyilerden :) Sanırım bu aralar birileri canını sıkmış. Ezgicim hiç üzülme sen, tüm masallarda iyiler kazanır bilirsin.

Şimdi de mime gelelim :)

1-İlk makyaj ürünün neydi?
Sanırım Nivea'nın vişneli dudak nemlendiricisi.

2-Ne zamandır makyaj yapıyorsun?
Valla 5 ay filan oldu ben başlayalı :)

3-Güzel bir hayat için amacın ne?
Beni çok seven insanların hayatında olmak ve çok sevdiğim insanları hayatıma almak.

4-Aile mi kariyer mi tercih ediyorsun?
İkisi de. Çocuk da yaparım kariyer de :D

5-Şimdiye kadar en işe yarar aldığın şey?
Bilgisayarım.

6-Vücudunda bir şey değiştirebilseydin, ne olurdu?
Vücudum değişmiş olurdu :D Tamam tamam kusmayın şaka yaptım. Saçımı biraz daha gürleştirirdim.

7-En sevdiğin kitap hangisi ve neden?
Alexandre Dumas- Siyah Lale. Bu kitabı 13 yıl önce okudum. Konusunu bile hatırlamıyorum. Ama okuduğum zaman çok sevdiğimi hatırlıyorum.

8-Sadece 3 şeyle makyaj yapabilirsin, ne seçerdin?
Rimel ve ruj garanti. Yanında da göz kalemi olabilir.

9-New York, İstanbul, Berlin... En beğendiğin şehir hangisi ve neden?
Hiç birini görmedim. Ama İstanbul. Boğazı yeter.

10-Senin için uygun olmayan bir şey?
Yağcılık. Yapmaktan da yapılmasından da hoşlanmam. Samimiyetsizlik. Aşırı ve yapmacık kibarlık.

11-En sevdiğin dizi?
Leyla ile Mecnun tabiki

Ben de bu mimi herkese gönderim de bari blog dünyasında yeni olduğum anlaşılmasın :P

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Favori dizin leyla ile mecnun mu??!! Mükemmelsin! :D

burcu dedi ki...

teşekkür ederim. ama ben mükemmel değilim. leyla ile mecnun mükemmel :):):)

Ezgi dedi ki...

ay ben seni yerim yerim ne güzel yazmışsın zevkle okudum canım yahu değilim iyi filan kim olsa aynı şeyi yapar destekler Burcucum
evet bu aralar canım sıkkın ama bekliorum hepsi geçicek inşallah umarım sonum masallardaki gibi iyi biter;)
öpüyorum çok

Yorum Gönder