Pages

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Project Pan Güncelleme

Merhaba
Son project pan'm diğerlerine oranla daha rahat geçiyor. Yaklaşık 3 aydır devam ediyorum. Artık bir güncelleme yazısının zamanı geldi diye düşündüm. Ve şimdi yazıyorum :)

Öncellikle project pan'e başlama yazımı okumayanlar varsa onları şuraya alayım.

Bu projemde diğerlerinden farklı bir kural vardı. O da örneğin, bitmesi gereken ürün allıksa o allık bitene kadar allık almamak. Projemde bitmesi gereken 7 tür malzeme vardı. Önce tamamen bitenlere bakalım:
1-Oje
Bu ojeyi bitirdim. Hatta üstüne Pastel'in kokulu ojesini de bitirdim. Oje seven bir insan değilim zaten.
2-Parfüm
Bu parfümlerin hepsi bitti. Parfüm konusunda aradığımı bulamıyorum. Bir parfüm beğenip hayatımın sonuna kadar onu kullanmak istiyorum. Ama o parfümü bulamıyorum :(
3-Yüz Yıkama Jelleri
İkisi de bitti. Rival de Loop olan seyahat boyuydu. Şu an 150 ml.lik olanını kullanıyorum.

Bunlar tamamen bitenlerdi. Bir de hala bitirmeye çalıştıklarım var.
4-Rimeller
Sadece Lady Rose olanı bitti. Şu an Golden Rose'u kullanıyorum ve memnunum. Hepsi bittiğinde Rival de Loop'un rimellerini denemek istiyorum.
5-Saç Kremleri
İpek bitti (Bir sonraki bitenler yazımda göreceksiniz kendisini). Avon'un saç maskesini kullanmaya başladım.
6-Dudak Nemlendiricileri
Color Me için %60'ı duruyor demişim. % 25'e indi.
Isana için %95'i duruyor demiştim. %80'e indi. 
7-Allık
     
İlk hali ve son hali burda. Delik büyüdü. Ama sıcaktan dolayı allık filan kullanmıyorum. Herhalde kışın bitecek. Almamak için kendimi tuttuğum tek ürün allık :(

14 üründen 8'i bitmiş. Fena değil. Bakalım ne kadar sürecek :)

0 yorum:

Yorum Gönder