Pages

19 Temmuz 2012 Perşembe

Verita Göz Kalemi

Merhaba
Aslında siyah göz kaleminden başka kalem kullanmıyordum. Ama bunu aşmaya karar verdim. Yeşil ve mavi olmak üzere 2 adet göz kalemi aldım. Bugün mavi olanından bahsetmek istiyorum.
Kalemimiz Verita'dan 116 numara.Önceleri nedense renk vermedi ama şu an renk vermesi iyi.
Dün bu kalemi kirpik diplerime sürüp fırçayla dağıttım ve dışarı çıktım. Bir arkadaşımın arkadaşıyla tanıştık ve kızın ilk söylediği şey "hayatımda gördüğüm en güzel gözler" oldu :D Çok çok mutlu oldum ben de. Kaleme olan sevgim de bir anda arttı. Bu arada kalemin rengi tam gözlerimin rengi. (Tabi ben rengi fotoğrafa tam olarak yansıtamadım.)
Fiyatını maalesef yine hatırlamıyorum ama emin olun uygun bir fiyatı vardı. Sonuç olarak güzel bir kalem. Tavsiye ederim :)

0 yorum:

Yorum Gönder