Pages

11 Temmuz 2012 Çarşamba

Bitenler 11

Merhaba
Bugün 9 Temmuz değil :( Bu yazı için geç kaldım biliyorum. Ama sınavdan sonra kuzenlerime gittik ve ben bugün geldim. Bitenler yazımı ilk kez zamanında yazamadım, mutsuzum :(

Ayrıca bitenlerin sayısı da beni mutsuz ediyor. Son 1 aydır çok çok az makyaj yaptım, bakım ürünlerini bile az kullandım. Bu yüzden bitenlerin sayısı az.

Gelelim bitenlere
Garnier 3ü 1 Arada (150 ml): Bu ürünü duşta peeling olarak kullanacağımı söylemiştim ve öyle de yaptım. Üstelik de memnun kaldım. Yaz sıcakları tam olarak bastırdığı için yüzümü yıkarken de başarılıydı. Sonuç olarak bitti gitti.
Lady Rose Rimel: Fena değildi. Bitti işte.
Rexona Cotton Roll On (50 ml): Leke bırakmıyordu. Ter kokusunu önlüyordu. Kendi kokusu da güzeldi. Amaaaa kaşındırıyordu. Nefret ettim kendisinden. Şimdi She kullanıyorum ve memnunum.
Pastel Hindistan Cevizi Kokulu Oje: Kokusunu çok sevmedim ki kalıcı da değildi. Ben oje sürerken zaten zorlanıyorum bir de bunun fırçası küçüktü. Bir türlü beceremedim sürmeyi. Tek katta rengini de vermedi 3 katta anca verdi. Kısaca hiiiiçççç sevmedim. 
Sağdan Soldan Çıkan Aplikatörler: Attım gitti. 

0 yorum:

Yorum Gönder