Pages

1 Temmuz 2012 Pazar

Alışveriş

Merhaba :)
Sizi hiç heyecanlandırmayacak bir alışverişle karşınızdayım yine :)
Bu alışverişi yapalı 1.5 aydan fazla olmuştur. Bundan sonra son bir alışveriş yazım var. Onu da yazdıktan sonra normal konularla devam edeceğim inşallah :)
Dediğim gibi ilginç bir şey yok. Bitenlerin yerine yenisi alındı sadece. Tek tek yazmayacağım çünkü yazmaya değer bir şey yok. Ama diş fırçaları ile ilgili söylemek istediklerim var. Benim diş etlerim çok hassas. En yumuşak fırçalar bile diş etimi kanatıp şişiriyor. En son çocuk fırçalarını bir deneyim dedim ve sonuç başarılı.
Bunlar da A101'de uygun fiyata satılıyorlardı ben de yedekleyeyim dedim.
Avon El Maskesi: Görümcem verdi. Kışın kullanırım belki :)
She Vücut Losyonları: Bayılıyorum bunlara. Baya bi biriktirdim. Kış gelsin de kullanayım artık :(
She Roll on: Bir blogda iyi olduğunu duydum. Denemek için aldım. Çok kalıcı değil gün içinde en fazla 2 kere tazelemek gerekiyor. Ama kokusu ve fiyatı güzel. Bundan da bir kaç tane alıp yedekledim :)
Rexona Cotton Roll on: Elimdeki bitmek üzereydi. Aslında memnun da değildim ama daha iyisini bulamadığım için almıştım. Sonra She'yi buldum. Bunu da hediye olarak verdim :)
D&P Parfümler: Küçük şişe + büyük şişe + göz kalemi. Bu seti 20 TL'ye aldım. Küçük olanı hediye ettim. Büyüğünde Chanel Chance var. Kokusu fena değil :S Kalemde stoklarım arasında duruyor :)
Vaseline Dudak Nemlendirici: Almamam gerekiyordu project pan'dan dolayı ama aldım. Ama denemedim bile.Şu an paketiyle duruyor.

Ben ders çalışmaya geri dönüyorum. Bloğumla ilgili aldığım kararlar var, sınavdan sonra uygulayacağım inşallah :)

Bi de ne kadar gülücük koymuşum. Mutlu da değilim ama. İlginç...

0 yorum:

Yorum Gönder