Pages

11 Mart 2013 Pazartesi

Soft Musk Parfüm

Merhaba
Bu parfüm Avon'un bir parfümü. Avon'dan alışveriş yapmıyorum aslında. Yaptığımda da hatır için yapıyorum. Bu da öyle bir durumda aldığım bir parfüm. Bunu bana satan komşum ve yakında evlenecek. O yüzden koklamadan aldım bu parfümü.

Ama keşke keşke koklasaymışım. Kokusu biraz hacı yağı biraz tütün kolonyası. Hiç sevmedim hatta nefret ettim.
Avon parfümlerinin kokusunu genelde severim ama kalıcı olmadıkları için almam pek. Bu ise tam tersine. Kalıcılığı muhteşem ama koku berbat.

Bundan sonra alacağım ilk ürün parfüm olacak sanırım. Ama bu parfüm de bitecek. Dışarı çıkmayacak bile olsam bu parfümü her gün sıkıyorum ki bitsin.

Aldığıma kesinlikle pişmanım. biliyorum hiç biriniz böyle bir salaklık yapmazsınız ama ben yine de uyarmak istiyorum. Sakın koklamadan parfüm almayın.

5 yorum:

dnz dedi ki...

Soft musk biraz ağır bir misk kokusu benim de bir arkadaşım kullanıyordu ve onunla özdeşleşmişti nerdeyse :) her tene gidecek bir koku değil ben de hiç sevmemiştim.Ama Perceive'i tavsiye ederim. Body Mist'i ni kullanmıştım ben şişesi 100 mL idi tavsiye ederim.Ama yine de haklısın koklamadan almamak lazım bende bi arkadaşımdan parfümünü koklayıp beğenip almıştım :)

burcu dedi ki...

bana çok ağır geldi. belki de dediğin gibi benim tenimde olmadı. ama kullanmak zorundayım. yeni bir parfüm almak için önce 3 ürün bitirmem gerek project pan yüzünden. sevmediğin parfümü kullanmak da beter bişeymiş :)

dnz dedi ki...

evet ya sana katılıyorum bende avon un yeni kokularından alıcam ama önce elimde nefret ettiğim deodorant ve bir parfümüm var ikisini bitirmeye çabalıyorum korkunç birşey :)

parfüm dedi ki...

misk bir parfümde olmazsa olmaz ama adını bile misk ile tanımladıklarına göre çok ağır bir kokusu olmalı :S

burcu dedi ki...

malesef öyle :(

Yorum Gönder