Pages

11 Mart 2013 Pazartesi

İşe Girene Kadar Birşey Almak Yok - Güncelleme 1

Merhaba
Mezun olalı 1500 yıl olmasına rağmen hala işe giremedim. Bu işsizliğin bana project pan'dan başka yararı olmadı.
Bu arada direk konuya daldım ama başlangıç yazısını okumayanları şuraya alalım.
Öncelikle gururla söylüyorum ki 10 Ocak'tan beri tam 12 ürün bitirdim. 2 ay için kötü bir sayı değil bence.
İlerleme kaydettiklerime gelirsek;
Soft Musk Parfüm: Projeme başladığımda hiç kullanılmamıştı. Şimdi durum bu.
Punto Vücut Sütü: Bu da hiç kullanılmamıştı. Şimdi durum bu.
Nivea Roll-on: İki çizgi arasındaki fark anlaşılıyordur sanırım. Aslında bunu bitirmemeye çalışıyorum. Çünkü seviyorum bunu. Evde olduğum günler yada üzerimde günlük kıyafetler varken She'yi kullanıyorum. Dışarı çıkacağım yada misafir geleceği günler Nivea'yı tercih ediyorum.
Vaseline Dudak Nemlendirci: Bu da hiç kullanılmamıştı. Şimdi yarım santim kadar içeri çöktü.
Flormar Yüz Temizleme Jeli: 2 çizgi arası kadar kullanmışım.
Racine Allık: Son durum budur. Ben biterim bu allık bitmez arkadaş. Tamam çok seviyorum bu allığı ama bitsin artık.
Elidor Şampuan: 2 çizgi arasındaki fark görülüyordur sanırım.
Yve Rocher Sabun: Göstermek istemedim çünkü ne kadar kullanıldığı belli değil. Projeme başladığımda hiç kullanılmamıştı. Şimdi %40'ı kullanıldı.

Avon Saç Maskesi: 2 çizgi arasındaki fark belli. Her duştan sonra 1 kere kullanıyorum bu maskeyi artık.
1 dk bekletip duruluyorum. Gerçekten kepek problemimi çözdü.
Flormar Göz Makyaj Temizleyicisi: 2 çizgi arasındaki fark belli yine. Sadece hafta sonu makyaj yaptığım için bu üründe çok da ilerleyemedim.
Signal Diş Macunu: Bunu göstereyim mi göstermeyim mi bilemedim. Projeme  başladığımda hiç kullanılmamıştı. Şimdi yaklaşık olarak %40 kullanılmış durumda.
İlerleme kaydettiğim 11 ürün var. Bu demektir ki aylık bitenlerimin sayısı azalacak. Aslında bitmiş ürün görmek çok güzel. Ama onu bitirmeye çalışmak, o sabrı göstermek çok zor.

Tüm project pan yapan arkadaşlarıma KOLAY GELSİN diyorum çünkü işleri çok zor.

0 yorum:

Yorum Gönder