Pages

9 Mart 2013 Cumartesi

Bitenler - 19

Merhaba
Sonunda Mart bitenlerine geldik. Bu ay fena değildim sanki :)
La Diva Sabun: Kendini doğal sanan bu sabunu bitirdim sonunda. Allah için iyi köpürüyordu. Yve Rocher'inkinden daha iyiymiş.
Isana Dudak Nemlendirici: Hiç sevmedim bunu. Zorla bitirdim. Kokusu güzeldi ama.
Before Having Date Yüz Maskesi:  Ben sevmedim bunu da . Zaten kırışık önlüyormuş, ben daha 25 yaşındayım. Bir de nemlendirme özelliği vardı. Nemlendirmesini beğendim.
Pur Blanca Parfüm (50ml): Bence muhteşem bir kokusu vardı. Ama kalıcı değildi malesef :(
Apaks Pamuk: Bu sefer pamuğun poşetini atmışım. O yüzden eski bir resim koydum. Valla hem ucuz hem güzel. Bittikçe alacağım.
Isana El Kremi (100ml): Üzerindeki papatyaya kanıp almıştım. Ama berbat bir ürün çıktı. Emilmesi daha doğrusu emilmemesi ve elimi yağlı bırakması beni çıldırttı. Hiç sevmedim bir daha almayacağım.

0 yorum:

Yorum Gönder