Pages

6 Mart 2013 Çarşamba

RDL Göz Roll-on

Merhaba
Bu göz roll-on'unu da göz altı koyuluklarından kurtulurum umuduyla almıştım. Kendisi hayatım boyunca en düzenli kullandığım ürün olmasına rağmen maalesef koyuluklar için çare olmadı.
Ürünün üzerinde yazanlara göre kafeinli ve elma özlüymüş. Ve 3 işe yarıyormuş: nemlendirme, serinletme ve göz altı morluklarını, torbalarını azaltırmış.
- Nemlendirici bir etki görmedim. Ama kurutmadı da.
- Serinletme kısmı en çok işime yarayan kısmı. Ders çalışırken uykum geldiğinde göz altlarıma sürüyorum ve verdiği serinlik hissi uykumu açıyor.
- Göz altı morluklarını, torbalarını azaltma kısmına gelirsek, göz altı torbam yok zaten. Ama morluklarım fazlasıyla var. Ama maalesef bu ürün bu konuda işe yaramıyor.

Bunu da maalesef almış bulundum ve bitirene kadar kullanacağım. Ama asla bir daha almam.

5 yorum:

dnz dedi ki...

Bende almayı düşündüm ama bu yazıdan sonra vazgeçtim Garnier'in roll-on'undan çok da farklı değil demek ki...

burcu dedi ki...

garnier'i denemedim ama bu hiç bir işe yaramıyor.
kesinlikle alma :)

ayşe dedi ki...

ders çalışırken uykuyu açıyorsa alınır ama bu :D

dnz dedi ki...

:) yok almam

burcu dedi ki...

doğru söylüyosun :):):):):)

Yorum Gönder