Pages

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Racine Colours Allık

Merhaba
Ben ve en sevdiğim allığım geldik. Markası Racine Colours ve daha ben önce hiç duymadım. Tekrar almak istediğim için internette de araştırdım ama bulamadım. Nerden buldun da aldın o zaman derseniz yengem verdi. Ona da üniversitedeyken bir arkadaşı hediye etmiş. Yine de rengini ve numarasını yazayım, belki bir yerde rastlayıp denemek isteyenler olur. 11 numara-> Powder Rouge.
Böyle soğuk bir pembe. Çok seviyorum bu allığı.Gördüğünüz gibi ortasında da bir delik var zaten. Şimdi bu delik daha da geniş. Ayrıca kendisi ilk allığım :)
Rengi tam olarak yukarıdaki fotoğraftaki renk. Bir daha alır mıyım? Bulursam kesinlikle alırım :)

NOT: Bu arada bugün tezimi teslim ettim :)  Mezuniyet için dilekçemi verdim :) Hadi hayırlısı...

0 yorum:

Yorum Gönder