Pages

24 Mayıs 2012 Perşembe

Garnier 3'ü 1 Arada Temizleyici

Merhaba
Bu temizleyiciden daha önce de kullanmıştım Bim'de görünce (bir de ucuz olunca) dayanamayıp tekrar aldım.

Bloğun çeşitli yerlerinde bu temizleyici ile ilgili yorumlarım var ama ayrı bir yazı yazmamışım nedense.

Daha önce bu ürünün kışın zaten kuru olan cildi iyice kuruttuğu düşünüyordum. Yanlış düşünüyormuşum. Şu an yüzüm normalden yağlıya dönük. Yaklaşık 2 haftadır yüzümü bununla yıkıyorum ve yüzümü fena halde kurutup geriyor. Yıkadıktan sonra yüzüme mutlaka krem sürme ihtiyacı hissediyorum.
(Eski bir fotoğrafı koydum ama buna bile gerek yok. Bilmeyen yoktur bu ürünü)

Tabiki bitirene kadar kullanacağım ama şöyle birşey yapmaya karar verdim. Duşta vücut peelingi olarak kullanacağım. Yine bitene kadar yüzüm yıkamaya da devam edeceğim. Böylece hızlı bir şekilde bitirip kurtulacağım kendisinden.
Çok kuruttuğunu farkettiğim için bir daha almayı düşünmüyorum. Ama cildiniz yağlıysa bence tam aradığınız temizleyici. Ben yerine Rival de Loop'un temizleme jelini aldım ama bu bitmeden kullanmayacağım.

0 yorum:

Yorum Gönder