Pages

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Bitenler - 9 (Ve Bahar Temizliği)

Merhaba
Bu ay yine çok ürün bitiremedim. Ama çok ürün attım. Kullanmadığım ve boşu boşuna duran kalemlerimi ve ojelerimi attım. İyi oldu keşke daha önce atsaymışım.
Önce bitenleri sonra attıklarımı göstereceğim.
Bitenler:



1-Saito Spa Çamur Maskesi (150 ml): Bu maskeyi duşta tüm vücuduma uygulayarak kullandım. Vücudumdaki fazla yağı emdi bence. Muhteşem bir ürün değil, bir daha almam. Zaten nerden alındığını da bilmiyorum. Bunu da yengem vermişti.


2- Rival De Loop Tonik (50 ml): Fena değildi. Makyajımı temizlerken kullanıyordum. Bir daha almam. Onun yerine evdeki gül suyunu kullanacağım. (Resim çok bulanık. Fotoğraf makinem bozuldu sanırım :(  )
3-Disney Mini Koku (12 ml): Asla bir daha almam. İğrenç kokuyor.
4-Apaks Makyaj Temizleme Diski (70 tane): Bu ürünü ne çok seviyorum ne sevmiyorum. Orta halli benim için. Bu aralar normal pamuk kullanıyorum. Şimdilik almayı düşünmüyorum.
5- Orkide Oje: Bu ojeyi de bitirdim. Zaten ojeyi sevmiyorum. Sanırım bundan sonra oje almayacağım.


Attıklarım:
Bu kalemleri attım gitti :) Bunları etrafta görmekten nefret ediyordum.
Bunların da hepsini tek tek denedim. Hepsi kurumuş. Bunları da çöpe atıp kurtuldum :) 
Kısacık bahar temizliğim de böylece bitti.

0 yorum:

Yorum Gönder