Pages

25 Mayıs 2012 Cuma

Isana Dudak Nemlendirici

Merhaba
Benim dudaklarım yaz-kış çok kurur.Özellikle kışın çok çatlar, kanar. Yazın sadece kurur, kabuklanır. Bu yüzden günde en az 3-4 kere dudak nemlendiricisi sürerim.
Bunu Rossmann'dan aldım. Fiyatını hatırlamıyorum. Renk vermiyor. Rahatsız etmeyen bir kokusu var (gül kokuluymuş).


Nemlendirmesi yetersiz. Eğer kendiliğinden nemli, kurumayan dudaklara sahipseniz ve sadece günlük dudak bakımını yapsın benim dudak nemlendiricim diyorsanız size yeter. Ama sorunlu ve kuruyan dudaklara sahipseniz yetmeyecektir.
Bir daha almam. Elimde bununla birlikte bir tane daha dudak nemlendiricisi var. İkisi de bitince Bodysol SOS Dudak Onarıcıdan 2-3 tane alıp stoklayacağım :) (ki onun da yazısı burda)

2 yorum:

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Ay bende de bunun kirazlısı vardı amanın nasıl keskin yapay bir kiraz kokusu sanki çocuk şurubu içiyorum gibi. Hiç kullanamadım.

Vaselinein balmı süper bence
ve bu arada unutuldum,ihmal edildim diyorum başka da bişey demiyorum hıııh :/

burcu dedi ki...

vaseline'in balmının iyi olduğunu daha önce de duymuştum. alıp denemeliyim artık :)

yok deme öyle. 4 aydır tezle uğraşıyordum bide kpssye hazırlanıyorum malum. o yüzden hiç ilgilenemedim buralarla ve senle :(

ama şimdi tezimi verdim. hatta bugün okulla ilişiğimi kestim :):) artık daha rahatım ve buralardayım :)

sana kendimi affettireceğim :):) öptüm canım :)

Yorum Gönder