Pages

17 Haziran 2012 Pazar

Rossmann Alışverişim

Merhaba
Ben bu alışverişi yapalı 1 aydan fazla oldu ama ancak yazabiliyorum. Aldıklarım bunlar :
Bunun üzerine 2 kere daha alışveriş yaptım. Bakalım onları ne zaman yazacağım :) Neyse soldan sağa yazmaya başlıyorum:

  • For Your Beauty markasının far fırçasını aldım ama ben bunu concealerımı uygulamak için kullanıyorum ve memnunum.
  • Isana Saç Kremi'ni aslında almamam gerekiyordu project pan'den dolayı. Ama dayanmadım. Hiç bir şekilde kullanmadım kendisini ve elimdeki saç kremleri bitene kadar da kullanmayacağım. Sorun yok yani :)
  • Rival de Loop Yüz temizleme jelini aldım ve dün kullanmaya başladım. Fena değil.
  • Rival de Loop Rahatlatıcı göz roll on'unu aldım. Aslında göz kremi almak istiyordum niye bunu aldığımı ben de anlamadım :S
  • Rival de Loop Young'dan ruj aldım. Çok uygun bir fiyatı vardı. Rengi de çok güzel. Ama kokusu kötü :(
  • Kaş Kalemi. Kaşlarım yamuk olduğunu anladım sayesinde :(:(:( Onun dışında rengi tam olarak kaşlarımın rengi. 
  • 3 adet dudak kalemi aldım birini hediye ettim. Bu arada bu kalemler süpermiş. Her gittiğimde bende olmayan renklerinden almaya karar verdim :):)
  • Rival de Loop Concealer aldım ama henüz kullanmadım. Elimdeki Cecile'i bitirince kullanacağım. 

Diğer alışverişlerim de en kısa zamanda yazmak istiyorum. Bir de favoriler yazısı yazacağım. Tembelliğime yenilmezsem onlar da 1 hafta içinde blogda olacaklar :))

0 yorum:

Yorum Gönder