Pages

15 Haziran 2012 Cuma

İpek Saç Kremi

Merhaba
Uzun zamandır yazmıyordum. Nedense yazmak için kafamı toparlayamıyorum. En az 2 alışveriş yazısı var yazılacak. Kendime geldiğim zaman yazacağım inşallah.
Şimdi ise İpek Saç Kremini anlatacağım size. Bu kremi saçlarım çok elektrikleniyor diye öylesine almıştım. Ama çok iyi çıktı. Saçımı yağlandırmadı, güzelce yumuşattı ve kolay taranır hale getirdi. Zaten bir saç kreminden başka ne istenir ki?
Üzerinde tüm saç tipleri için yazıyor. Benim saçım yağlıdır ve saçıma iyi geldi.
Ürün çok büyük 700 ml. Çok uzun zamandır kullanıyorum. Bitmedi gitti. Şu an Temel Bakım yazsının altında. Bitecek inşallah. Biterse tekrar almam ama. Elimde Avon'un ve Rossmann'ın saç kremleri var onları kullanırım.
Bir de kokusu çok güzel. Sanki böyle tatlı bir limon kokusu. Limon kokusunu hiç sevmem ama bu güzel kokuyor.
(Ay çok ciddi bir yazı olmuş :P)

0 yorum:

Yorum Gönder