Pages

25 Aralık 2011 Pazar

Sonunda Ben de Oje Sürdüm

Merhaba
Oje çok çok nadir kullandığım bir makyaj malzemesi. Ama bloglardaki oje postlarına bayılıyorum. Elimde 5 tane oje var. İkisi parlatıcı. Biri de beyaz ama hem fırçası kötü hem de sürülmüyor. Daha doğrusu ben süremedim.Diğer iki ojemden biri bu.
Bugünkü ojemiz Essie'den. VanilyaClub Kasım kutusuyla geldi. Ama çok çok muhteşem bir renk. Bakııın:
                                                                      Flaşlı çekim
                                                             Flaşsız çekim
(Not: Tırnaklarımın kusuruna bakmayın diyeceğim ama vallahi tırnaklarımın normal hali bu. Uzun tırnak sevmiyorum. Manikür de yaptırmıyorum.)
Essie'nin kış koleksiyonundan "Lady Like" rengi. Oje severler şiddetle tavsiye ediyorum bu ojeyi :)

0 yorum:

Yorum Gönder