Pages

9 Aralık 2011 Cuma

Bitenler -4

Merhaba

Bu ay bitirdiklerim :

Elidor Güçlü ve Parlak (Normal Saçlar İçin) (700 ml) : Her zaman kullandığım şampuanım. Yenisini açtım bile. Sanırım her zaman da kullanacağım.
Bıttım Sabunu : Çadırdan aldığım sabun. Çok şükür bitti. Sadece verdiğim para ziyan olmasın diye kullanıp bitirdim.
Synergen Sivilce Önleyici Maske (7.5 ml): Yüzünüzü çok yakıyor , kötü kokuyor. Bir faydasını da görmedim. Belki bir kere kullandığım içindir. Sürekli kullanınca etkisini gösterebilir.


Lip Care Üzümlü Dudak Nemlendiricisi : Muhteşem bir üründü. Bitmesine çok üzüldüm. Ama yerine kullanmaya başladığım ürün de güzel olunca acısı hafifledi biraz :)
Beyaz Göz Kalemi : Kalemin marka yazan kısmı kullanıldığı için markasını göremiyorum :) Tırnak kalemi olarak kullanıyordum. Aslında 1 kere daha işimi görür ama çok sıkıldım ve atıyorum.
She Simli Vücut Losyonu (75 ml) : Bu da muhteşem bir üründü. Hiç bitmesin istedim ama güzelliği dolayısıyla bol bol da kullandım. Çok çok güzel kokuyor. She bunu tek başına bir ürün olarak çıkarmalı bence.
Isana Sarı Saçlar İçin Renk Bakım Kürü (25 ml) : Rossmann'dan almıştım. Boyasız, orjinal sarışınım ben. İçinde papatya özü olduğunu görünce saçımın rengi açılır belki diye almıştım. Ama hiç bir işe yaramadı. Yaramadığı yetmemiş gibi bir de saçımı yağlandırdı. Sırf israf olmasın diye kullanıp bitirdim.
L'Occitane El Kremi (10 ml) : Vanilya kutudan çıkmıştı. Kötü kokuyor ama muhteşem bir krem. Sürdükten 30 sn sonra elleriniz kadife gibi oluyor. Seve seve kullandım.
Wellness Beauty Vücut Sütü (50 ml) : Rossmann'dan almıştım bunu da. Mis gibi vanilya kokuyordu. Ama çok koyu bir yapısı vardı. Vücuduma zımpara sürüyormuş hissi bıraktı bende. Çok zor dağılıyordu ve zor emiliyordu. Bu seyahat boyuydu. Büyük boyunu kesinlikle almam.

Santavik İlk Yardım Bandı (10 tane): Ayak vurması için kullanıyorum. Sanırım yıllardır evde ve çok sevdiğim lacivert ayakkabılarım sayesinde 1 günde bittiler.
Watsons Gözenek Temizleyici Burun Bandı (10 tane): Sanırım benim burnumda siyah nokta yok, çünkü bu bantların hiç bir etkisini görmedim. Yengemle birlikte kullandık ve o çok memnun kaldı. Yani benim gibi siyah noktanız yoksa boşuna almayın :D (Aslında siyah noktam çok ama burnumda yokmuş :D )
Fuss Wohl Ayak Bakım Kremi (20 ml) : Bir arkadaşım bu kremin bengay gibi koktuğunu söylemişti.Keskin bir koku var ama ne olduğunu anlayamadım. Ayağımda bir problem yoktu o yüzden de işe yarayıp yaramadığını anlamadım. Ama nişanlımın ayağında çatlaklar vardı. O ayağını rahatlattığını söyledi.
Avon Gliserinli El ve Tırnak Bakım Kremi (100 ml) : Normal bir el kremi işte. Ama tırnakları sertleştiriyor gibi geldi bana. Bir tane daha var bundan. Hatta ambalajı farklı kendisi(içeriği) aynı olan bir tane daha var :)

0 yorum:

Yorum Gönder