Pages

22 Aralık 2011 Perşembe

Alışveriş 1

Merhaba
Size Bim'den ve Rossmann'dan yaptığım alışverişimden bahsedeceğim. Her gittiğimde 2-3 ürün aldığım için birikmelerini bekledim.
Dove Krem : Bim'den 8 TL civarı bir fiyata aldım. Avon'un gliserinli el kremini kullanıyorum ama bitmek üzere. Bu kremi seçmemde hiç bir amaç yok. Gözüme güzel göründü o an.
Color Me Far : Yine Bim'den 3-4 TL civarı bir fiyata aldım. 302 numara. Sağ taraftaki rengini uzun süredir arıyordum. Bulunca aldım.
Pro Namel Ağız Çalkalama Suyu : Rossmann'dan 8 TL civarı bir fiyata aldım. Bunu kullandım. Uzun uzun anlatacağım daha sonra. Ama kısaca fikrimi belirtirsem çok güzel ve işe yarıyor.
Aplikatörler : Rossmann'dan aldım ama fiyatını hatırlamıyorum. Sapları rengarenk çok tatlılar. Henüz kullanmaya kıyamadım.
Rival de Loop Tonik : Rossmann'dan denemek için seyahat boyunu aldım. Alkolsüzmüş. Fiyatı 3-4 TL civarıydı.
For Your Beauty Allık Fırçası : Rossmann'dan 3-4 TL civarı bir fiyata aldım. Bugün kullandım ve çok çok beğendim.
İpana 3 Etkili Diş Macunu : Yine Rossmann'dan 2 TL civarı bir fiyata aldım. Henüz kullanmadım. Ama klasik diş macunu. Çok bir şey beklememek lazım.

İşsiz olduğum için de benden çok alışveriş beklememek lazım :):)

0 yorum:

Yorum Gönder