Pages

18 Ocak 2013 Cuma

She is Sweet Vücut Losyonu

Merhaba
Haftada 2 yazı yazacağım demiştim. Sözümü tutuyorum ve bu haftanın ikinci yazısını yazıyorum. Aferin bana:)

She'nin parfümünü, roll-on'unu ve vücut losyonunu ara ara severek kullanıyorum, biliyorsunuz. Özellikle yeşil olanın (She is sweet) kokusuna hastayım. Biraz kalıcı olsa hep bunu kullanırdım.

She'nin vücut losyonlarından elimde 5 tane var. (2 TL'ye bulunca baya almışım.) Kışın başından beri banyodan sonra kollarıma ve bacaklarıma sürüyorum bu losyonu. Hem kokusu muhteşem hem de nemlendirmesi yeterli seviyede.
Ayrıca simli. Ama aşırı değil simleri, dozunda. Zaten uygularken simlerin çoğu elinizde kalıyor. Düğünler de yada gece dışarı çıkarken bacaklarınıza uygulayabilirsiniz yani. (Ben henüz deneyemedim bunu.) 

Kısaca çok seviyorum, çok kullanıyorum. Bu kış en az üçünü bitiririm diye tahmin ediyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder