Pages

15 Ocak 2013 Salı

Minik Alışveriş

Merhaba
Bu alışverişi büyük yılbaşı alışverişimden 1 hafta sonra yapmıştım. Ama aldıklarım az olduğu için başka alışverişlerle birleştirip yazısını öyle yazacaktım. İş bulana kadar birşey almayacağım için yazayım dedim.
Flormar Papatyalı Yüz Yıkama Jeli: Şu an kullanıyorum ve memnunum. En yakın zamanda yazısı da gelecek. Bunu yedek olsun diye almıştım.
RDL Concealer: Bundan daha önce de almıştım ama 1 kez kullanabildim. Sonra mekanizması bozuldu. Ben de yenisini aldım. 2-3 kere kullandım da. Fikirlerimden emin olduğumda yazısı gelecek.
Flore Pamuk: Ben genelde Bim'in pamuklarını kullanıyorum ucuz oluyor diye. Ama bunu babam ilk bulduğu yerden aldığı için böyle değişik bir marka kullanacağım. Alt tarafı pamuk. Sorun çıkarmaz bana diye düşünüyorum.

Artık haftada 2 yazı yazacağım. Valla bak! Bu sefer çok kararlıyım.

0 yorum:

Yorum Gönder