Pages

7 Aralık 2012 Cuma

Bitenler - 16

Merhaba
Bu ayki bitenlerle yine ekranınızdayım :)
Direk konuya gireceğim:
Elidor Normal Saçlar İçin Şampuan (200 ml): Bu şampuanı çok sevdiğimi ve hep bunu kullandığımı biliyorsunuz. Ama bir süre ara vereceğim kendisine. Çünkü elimde başka şampuanlar var. Onları tamamen bitirince tekrar biricik şampuanıma döneceğim :)
İdil Kolonya (50 ml): Kokusu baya keskindi. Ama evdeyken kullanıp bitirdim.
Color Me Dudak Nemlendiricisi: Çok şükür bitti. Hayatımda bundan daha bereketli bir ürün görmedim.
Avon Banyo Köpüğü (500 ml): Kötü değildi. Ama ben sabun kullanmayı seviyorum. Daha iyi temizliyormuş gibi geliyor bana. Bu hediyeydi. Ben para verip almam ama hediye gelirse kullanırım :)
Parfüm Tester'ları: Gucci dışındakileri sevdim. Bu arada bunları 1 hafta filan kullandım. Baya bereketliydi bunlar da.
Dove Şampuan (50 ml): Bu küçük şampuanla saçımı 5-6 kez yıkamışımdır. Saçlarımı kötü yapmadı ama Elidor kadar da güzel değildi bence.
Dalan D'Olive El Kremi (20 ml): Çooook güzel kokuyordu ve kokusu kalıcıydı da. Ama çok yoğun bir krem. Ben daha losyon kıvamlı kremleri seviyorum.

NOT: Bu arada kumbaramda tam 85 lira var. Elimde yılbaşına kadar bitmesini beklediğim sadece 2 ürün var.  Zaten gelecek hafta sonu alışverişimi yapacağım, yılbaşını beklemeyeceğim. Ve o alışverişte harcayacak 100 TL'm olacak (5 TL de gösterdiğim azim için kendime hediye :).

0 yorum:

Yorum Gönder