Pages

26 Aralık 2012 Çarşamba

Alışveriş (Bölüm 1)

Merhaba
Uzuuun zamandır bloğumla hakettiği kadar ilgilenmiyorum. Çünkü tam 15 aydır işsizim ve kafayı yemek üzereyim. Çok gerekli olmadıkça evden çıkmıyorum. Haliyle makyaj filan yapmıyorum. Sanırım yakın bir zamanda ingilizce kursuna başlayacağım. İhtiyacım olduğundan değil ama maksat oyalanacak birşeyler olsun.
Ve kursa gideceğimi düşünmek bile beni mutlu ediyor :)

Tabi bu yazının konusu bunlar değil :)
Yılbaşına kadar birşey almak yok isimli değişik project pan'i sonlandırdım ve alışveriş yaptım :)
Bu arada en son 100 TL vardı kasamda.
Rossmann'dan aldıklarım:
Signal White Now'ı merak ediyordum ve aldım. Fırçalarımı yıkamaya üşendiğim için bir tane daha far fırçası aldım. Bir tane de kalem fırça aldım. Daha paketini açmadım bile. Neden yaptığımı bilmiyorum ama bu Vaseline dudak nemlendiricisinden aldım. Aynısından evde bir tane daha var. Onun paketini bile açmamıştım.

RDL'dan hacimlendirici bir maskara aldım. Kullandım da. Şimdilik memnunum. Essence'den Get Big Lashes rimel aldım ama daha sonra kullanacağım için kapağını bile açmadım. Yine Essence'den bir dudak kalemi aldım. Dudak kalemi almak takıntı gibi bir şey oldu benim için. Kendimi tutmaya çalışyorum ama.

RDL'dan bir allık aldım. Aslında almamam gerekti. Ama dayanamadım. Essence'den lacivert bir far aldım. Ne zamandır lacivert far aradım durdum. Aslında daha koyusunu arıyordum. Ama bunu buldum ve aldım.

Watsons'dan aldıklarım:
Nivea'dan BB Krem aldım. Fondöten filan kullanmıyorum aslında ama bu bb kremleri merak ediyordum. Aslında ben Garnier'den almayı düşünüyordum ama ordaki görevli bana bunu önerdi aldım ben de. Bir kere denedim ama sanırım fazla kullandım çünkü kalıp gibi durdu yüzümde. Bir de fazla pembemsi geldi bana. Ama tekrar denediğimde kesin bir fikre ulaşacağım :)

0 yorum:

Yorum Gönder