Pages

29 Ağustos 2012 Çarşamba

Minik Alışverişim

Merhaba
Uzun zamandır yazı yazamadım çünkü bir haftalık minik bir tatile çıkmıştım. Bursa'ya ve Aydın'a gittim :)
Aslında alışveriş yapmak istemiyordum ama dayanamadım :(
New Wave Isı Koruyuculu Hacim Veren Köpük: Bir kere kullandım ve memnun kaldım. Gerçekten hacim verdi saçlarıma. Üstelik saç dökülmesini de azalttı. Baya memnun kaldım. Ayrıca yazısını yazacağım :) Bu arada fiyatı 8.90'dı.
L'oreal Saç Maskesi: Halam verdi. Henüz kullanmadım. Ama 30 ml'lik küçük sevimli birşey :)
Love Etc Parfüm: Hayatımda ilk kez Body Shop'a girdim :) Aslında dudak peelingi alacaktım ama açıkçası pahalı geldi. Ben de bu parfümü alıp çıktım. Ama memnun değilim. Bunun da yazısı gelecek :) Fiyatı 52.90 TL
Boş Kutular: Hepinizin bildiği gibi Watsons'dan. İhtiyacım vardı, aldım.
Saç Fırçası: Yanımda saç fırçası götürmeyi unuttuğum için aldım. 1 TL.

Bundan sonra gerçekten ama gerçekten alışveriş yapmayacağım. Hem de yılbaşına kadar. Sadece ihtiyacım olan şeyleri alacağım. Bak söz veriyorum bu sefer.

0 yorum:

Yorum Gönder