Pages

9 Ağustos 2012 Perşembe

Bitenler 12

Merhaba
Bu ayki bitenler:
Perlodent Beyazlatıcı Diş Macunu (125 ml): Rossmann'dan almıştım. Çok memnundum. Evdeki ipana bitince kesinlikle tekrar alacağım. Fiyatı da uygun. 3 TL
She Roll on (40 ml): Arada tazelenmesi gerekmesi dışında çok çok memnunum. Kokusuna hastayım. Fiyat da uygun. Sanırım 2.5 TL

İpek Saç Kremi (700 ml):  Kokusu da kendi de gayet güzeldi. Ama kocamandı. Bitmesi çok uzun sürdü. Hatta ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum :)
She is Sweet Parfüm (50 ml): Bayılıyorum, ölüyorum, bitiyorum kokusuna. Keşke kalıcı olsa, başka parfüme el sürmem valla.
She is Sweet Deodorant (150 ml): Bu ikisini birlikte almıştım. Aslında deodorant kullanmıyorum ama bunu evden çıkmadığım günlerde parfüm olarak kullanıp bitirdim. Kokusu hiç kalıcı değil. En fazla 10 dk. dayanıyor :(

0 yorum:

Yorum Gönder