Pages

11 Şubat 2012 Cumartesi

Mim :)

Merhaba
Karbeyaz beni mimlemiş :) Çok mutlu oldum, teşekkür ederim :) Hemen başlıyorum cevaplamaya


1-En sevdiğiniz makyaj malzemesi nedir?
Rimel :)
2-Sizi en sinir eden insan tipi hangisi?
Samimiyetsiz tüm insanlar. "Başkası olma kendin ol Böyle çok daha güzelsin" demek istiyorum o insanlara.
3-Hayatınızın sonuna kadar ya sadece Tv seyredebilirsiniz ya da sadece  internet kullanabilirsiniz, hangisi?
İnternet. İnternet tv'yi de kapsayan bir şey :)
4-En sevdiğiniz renk nedir?
Tüm renkleri seviyorum :) Rengarenk şeyleri ayrıca seviyorum 
5-Her ay takip ettiğiniz dergiler var mı?
Yok 
6-En sevdiğiniz You Tube kişileri kimler ?
kozmetikdosyasi, buketto, londradabirtürkkızı, bilgen.
7-En sevdiğiniz tatil mekanları nelerdir?
En sevdiğim değil ama en çok merak ettiğim tatil yeri Ağva. 1-1.5 yıla gideceğim inşallah :)
8-Ciddi manada tutkulu olduğunuz hobileriniz var mı?
Kitap- kırtasiye, el işleri (örgü vs.), karikatür okumak
9-Takıntılarınız var mı?
Yemek konusunda milyon tane takıntım var. Hepsini yazamayacağım maalesef :(
10-Sizi en çok sevindirecek hediye ne olurdu?
Alırken gerçekten ama gerçekten benim düşünüldüğüm hediyeler. Her şey olabilir kalem de olabilir çukulata da olabilir :))
11-Üzgün olduğunuzda moralinizi düzeltmek için ne yaparsınız? 
Uyurum. Gerçekten çok işe yarıyor, tavsiye ederim.


Ben de her zamanki gibi bu mimi herkese gönderiyorum :P

0 yorum:

Yorum Gönder