Pages

9 Şubat 2012 Perşembe

Bitenler - 6

Merhaba
Bu ay bitirdiklerim:
1-Migros Islak Mendil: Bildiğin ıslak mendil. Çok üşendiğim zamanlar makyajımı bununla siliyordum. Ama genel olarak masa, dolap vs. siliyorum bununla.
2-Cotton Soft Pamuk: Bu da bildiğin pamuk :D
3-Orkide Beyaz Oje : Minicik çok tatlı bir şişesi vardı. 3 tanesi 1 TL'ye almıştım. Fırçasında uzun bir kıl vardı. O yüzden sürümü çok kötüydü. Ayrıca ojenin kıvamı cıvıktı ve zor kuruyordu.
4-Orkide Top Coat Oje: Yukardaki beyaz ojeyle birlikte alındı. İyi yada kötü diyemeyeceğim çünkü tırnağımda kullamadım. Ne yapıyor bu kız bu ojeleri diyorsanız :)
5-Aplikatör: Süngeri çok ama çok sertti. Daha önemlisi temizlenmiyor ki atma sebebim de bu. Resimdeki hali temizlenmiş hali :D
6-She Parfüm (50 ml): Çok sevdiğim She is Sweet parfümü :) Bitti :( Ama yedeğim var ona başladım.
7-Oriflame Revelation Maskara: Güzeldi. Ama bir daha almam. Elimde 2 rimel daha var. Onları kullanacağım. Ayrıca fırçasını atmadım. Temizledim. Kaşlarımı taramak için kullanacağım.

1 yorum:

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

Canım cevaplamak istersen bende bir mimin var sevgiler..
http://karbeyazinmakyajdolabi.blogspot.com/2012/02/mim-9.html

Yorum Gönder