Pages

8 Kasım 2012 Perşembe

Alışveriş :)

Merhaba
Korkmayın! Korkmayın! Hala yılbaşına kadar birşey almama olayını sürdürüyorum. Sadece yedeği kalmamış  ürünlerden aldım. Bir kısmını da her zamanki gibi yengem verdi :)

  • Parfümlerimin hepsi bitti. İstediğim bir parfüm olmayınca She'ye döndüm. Ama yeşili almadım bu sefer. Bu pembeyi aldım. Fena da değil şimdilik.
  • Şampuanları yengem verdi. İkisini de. 
  • Diş Macunu bile kalmadı :( Bütün stokları erittim :) Rossmann'dan aldım. Daha önce de kullanmıştım, memnundum. 
  • Roll on'u da bitirdim. Bu Nivea'yı alalı baya oldu. Hatta yarıladım sayılır. Fena değil.
  • Gloss kitaplaşma etkinliğindeki arkadaşımın hediyesi. Bayıldım bayıldım :)
  • Hobby El Kremi yengemin hediyesi.
  • Sabunu alalı 2-3 ay oldu. Daha kullanmadım. 

0 yorum:

Yorum Gönder