Pages

12 Eylül 2012 Çarşamba

Günlük Makyaj

Merhaba
Ben Adana'da yaşıyorum. Buranın ne kadar sıcak ne kadar nemli olduğunu söylemeye gerek yok. Bu yüzden bütün yaz makyaj yapamadım. Ama Ağustos'ta iyi gezdim :) Bursa, Aydın, Ankara. Gezmekle kalmayıp makyajımı da yaptım rahat rahat :):):)
Bu arkadaşları gittiğim her yere götürdüm. Sayıca az oldukları için taşımak da kolay oldu. Neyse konuyu uzatmayayım. Soldan sağa anlatıyorum:
Racine Allık: Ortasındaki delikten kendisini ne kadar sevdiğimi anlayabilirsiniz. Yanındaki seyahat boy allık fırçası ile birlikte kulladım.
Golden Rose Rimel: Zamanında A101'den 4 TL'ye almıştım. Baya da iş görüyor. Memnunum.
Verita Kalem: 116 numara. Alt kirpik diplerime sürüyorum ve bence bu renk bana çok yakışıyor.
Color Me Dudak Nemlendiricisi: Bütün yaz makyaj yapamasam da dışarı çıkarken bunu mutlaka sürüyordum. Bence çok güzel bir rengi var. Ama biterse bir daha almam. Çünkü bitmek bilmiyor. Bıktım :)

Başlığa günlük makyaj yazdım ama aslında yaz makyajı da sayılır :)

0 yorum:

Yorum Gönder