Pages

21 Mart 2012 Çarşamba

Bim - A101 - Avon Alışverişi (Alışveriş 5)

Merhaba
Alışverişe doyamadım bir türlü. Heralde hayatımda ilk defa bişeye dair bu kadar çok alışveriş yapıyorum. Toplu hatıra fotoğrafımız gelsin :)
Tırnak Makası: Çeyizim için :D Fiyatı 1.45 TL
Pamuk : 1.10 TL
Makyaj Temizleme Diski : 1.45 TL
 Pudra : Güzel bir pudraya benziyor. Deneyince emin olacağım. 603 numara. 15gr. 3.45 TL
 D'Olive Krem(20 ml): Herkes kullandı bundan. Bende yine sırf merakımdan aldım. Çantaya atacağım. 0.85 TL
 Parfüm (15 ml): A101'den aldım. Üzerinde for men yazıyor ama bence gayet kadınsı bir koku. 1.95 TL
Garnier Temizleyici (150 ml): Aslında bir temizleyici istiyordum ama Garnier düşünmüyordum. Çünkü zaten şu an Garnier kullanıyorum. Değişik bir şey olsun istiyordum. Ama fiyatı beni kendine çekti ve aldım. 8.95 TL
Dudak Nemlendirici : Avon'dan aldığım dudak nemlendiricisi ruj yaparken bitti. Üzerine Rossmann'dan başka bir dudak nemlendiricisi aldım. Yedeğim yoktu. Bu da yedek olsun diye aldım. Yine fiyatı görünce dayanamadım. 1.85 TL. Hafif renk veriyor. Güzel kokuyor. Ama boşluklara doluyor :(
ClearSkin Maske (75 ml.): Bu maskeyi çok sevdiğimi biliyorsunuz. Benim cildimde sivilceyi önlüyor ve cilt tonumu düzenliyor. Bir tane daha sipariş verdim bundan :) Fotoğrafını çekmeyi unuttuğum için eski bir fotoğrafı koydum.

Avon'un 2 katalogundan birden alışveriş yaptım. Henüz elime geçmediler. Geçince onları da paylaşırım. Ayrıca bu kadar alışveriş yeter. Yarın yeni Project 10 Pan'ime başlayacağım :)

3 yorum:

BuseYavuz dedi ki...

merhaba, öncelikle aldıklarını güle güle kullan :)
bloğunu başka bir blogdan gördüm şöyle bir bakıyım dedim çok beğendim :)
bende avon clearskin jel temizleyici almıştım, bu yazını ve daha önceki yazılarını gördükten sonra maskesini de almaya karar verdim eheh :)
eğer istersen benim bloğuma da beklerim www.makyajsayfam.blogspot.com :)

burcu dedi ki...

teşekkür ederim canım :)
ben maskeden çok memnunum.sana da tavsiye ederim.
hemen şimdi bloğuna gidiyorum :)

BuseYavuz dedi ki...

o zaman ilk fırsatta bende alıyorum :)

Yorum Gönder